Lastik Kontrolü

Bir aracın için en önemli ayar, ön düzen ayarıdır. Ön düzen ayarı, Balans Ayarı ve Rot Ayarı olarak iki alana ayrımaktadır. Daha fazla performans almak ve güvenlik seviyesini artırmak için dikkat edilmesi gereken kontrol seçeneğidir.

Lastik Sökme

Araçlarınıza ait lastikleri herhangi bir zarar vermeden sökmek konusunda profesyonel destek sunuyoruz.

Takma

Bizim tarafımızdan anlık olarak sökülmüş veya daha önceden hali hazırla sökülmüş olan lastiklerinizin takılması işlemini gerçekleştiriyoruz.

Balans Ayarı

Balans ayarının bozuk olup olmadığını, lastiklerimizdeki desen veya yanak bozulma oranından anlamamız mümkündür. Bozulma oranının çok olduğı lastiklerinizi mutlaka değiştirmelisiniz. Bazı durumlarda, (aracın çukura düşmesi, çıkıntılara sürtmesi vb.) jantlarımızın yamulması mümkündür, böyle bir durum balansının bozulmasını birinci dereceden etkiler. Direksiyon titremelerine yol açabilmekedir.

Rot Ayarı

Bozulması durumunda doğrudan sürüş konforunu etkilemektedir. Aracınızın rot ayarını mutlaka kontrol ettirmelisiniz. Öncelikle aracınızın tüm lastiklerinin aynı ebatta ve aynı desende olmasına dikkat edilmelidir. Hava basıncı ise, kullandığınız araç markasına göre değişir, bu yüzden markanın size önerdiği değerler arasında olmasına dikkat etmelisiniz.

Aracınızın rot ayarını 10.000 km’de bir kontrol ettirmeliyiz.

Nitrojen

Nitrojen özünde bir azot "Azot" gazıdır. İçeriğinde nem bulunmasına izin vermeyen, sıcaklık veya soğukluğa göre genleşmeyen, özelliklere sahip sabit kalan bir gaz türüdür. Genleşmeme özelliği ile, soğuk havalarda lastik basıncı düşmez, sıcak havalarda ise basıncın yükselmesine izin vermeyebilir. Doğadaki açık havadan üç kat daha yavaş hareket eden molekül içerik yapısına sahiptir.

Lastik Tamiri

Patlamış, havası inmiş, deformasyona uğramış lastiklerinizi tamir edip ilk günkü hale gelmesini sağlayabiliyoruz.

Jant Düzeltme

Çukura düşme sebebi ile, herhangi bir durumdan dolayı yamulmuş jantlarınızı tamir ederek orjinal haline geri döndürebiliyoruz.